Protože si zakládáme na poskytování ucelených řešení v oblasti kancelářské techniky, nemůže mezi našimi službami chybět odborný, certifikovaný a rychlý servis kancelářské techniky, kopírovacích strojů a multifunkčních tiskáren. Protože společnost ROMAPOL působí v tomto oboru už od roku 1991, troufáme si říct, že kancelářské technice rozumíme.
Společnost ROMAPOL klade důraz na kvalitní služby pro zákazníky od samého počátku založení firmy. Již několik roků poskytujeme tradiční služby, jako jsou pronájem, prodej a servis produktů, ale i netradiční služby v oblasti servisních smluv, splátek, poradenství v oblasti snižování nákladů nebo zpracování studie pro zákazníka na míru. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, přesnost, spolehlivost.
Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky (opravy tiskáren, opravy kopírek). Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.
Proč zvolit pronájem kancelářské techniky od nás?
Už se nechcete starat o údržbu a opravy vlastních tiskáren, o instalace, servis kopírek nebo tiskáren a jiné kancelářské techniky? Nechte to na nás. Pronajměte si tiskárny u nás a získejte veškerý související servis.
Postaráme se o servis, údržbu kancelářské techniky, i o nákup spotřebního materiálu.
Chcete raději tiskárnu, kopírku nebo multifunkční zařízení pořídit do osobního vlastnictví? Za výhodnou cenu vám tiskárny prodáme, přivezeme a zprovozníme. Můžeme provádět i smluvní servis, stačí určit vaše požadavky.
Společnost ROMAPOL byla založena v roce 1991 a od roku 2003 působí na trhu jako právnická osoba, která zajišťuje pronájem, prodej a servis kancelářské technikya multifunkčních zařízení v Brně a širším okolí pro firmy, živnostníky a instituce.
Cílem společnosti ROMAPOL je férové a vyvážené partnerství. ROMAPOL je vždy připraven splnit jakékoliv požadavky a potřeby v oblasti kancelářské techniky. Za dosavadní historii našeho působení v dané oblasti jsme řešili řadu rozmanitých požadavků našich klientů a vždy jsme vyšli těmto požadavkům maximálně vstříc. I díky tomu máme opravdu rozsáhlé zkušenosti s individuálním servisem v oblasti pronájmu multifunkčních zařízení a kancelářské techniky.
Pro naše zákazníky máme zařízen showroom přímo v sídle společnosti ROMAPOL.
Firemní provozovna se nachází pouhých 20 minut od Brna, a to v Rosicích. Před provozovnou lze pohodlně zaparkovat, poskytuje bezbariérový přístup. Máme otevřeno každý všední den od 8:00 do 16:30 mimo pauzy na oběd. Rádi vám poradíme s výběrem multifunkčních zařízení či jiné kancelářské techniky. Doporučíme zařízení na prodej i pronájem.
Naše firma, jakožto prodejce, servis a pronajímatel kancelářské a multifunkční techniky působí primárně v lokalitách Brno-město, Brno-venkov. Samozřejmě lze s námi dohodnou i poskytnutí služeb mimo výše uvedené lokality. Jsme ochotni pomoci i vzdálenějším zákazníkům, kteří nás osloví.
Sdělení ceny lze v jednodušších případech řešit telefonicky (prodej kancelářské techniky), nicméně z praxe máme ověřeno, že nejprve je třeba zjistit detaily zakázky, případně obhlédnout místo instalace včetně všech možných instalačních problémů (platí pro pronájem kancelářské techniky), a pak teprve zpracujeme cenovou nabídku, která je reálná a odpovídá skutečnosti. Nacenění pak většinou sdělujeme mailem nebo na základě osobního setkání. Ideální je osobní jednání, při kterém můžeme podle situace řešit veškeré požadavky a rovnou na ně reagovat.
Lze platit hotově nebo na fakturu. Varianta platby za prodej, servis nebo pronájem kancelářské techniky závisí na naší dohodě. V případě dlouhodobého pronájmu kancelářské techniky se platby logicky řeší formou pravidelné fakturace.
Primárně se specializujeme na prodej a servis kancelářské techniky, hlavně KONICA MINOLTA i jiných běžně používaných značek. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Našim partnerům a zákazníkům poskytujeme pronájem veškeré potřebné kancelářské a multifunkční techniky včetně servisních služeb tak, aby se zákazníci o nic nemuseli starat a vše fungovalo bez sebemenších výpadků v provozu (včetně instalace zařízení při uvedení do provozu). Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky pro nesmluvní klienty. Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.
Doprava zboží je na zvážení zákazníka. Pokud využije kompletní servis, pak dopravu kancelářské techniky zajišťujeme buď vlastní přepravou, nebo u objemnějších realizací využíváme přepravní nasmlouvané společnosti.
Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, bezstarostnost. Garantujeme odbornost podloženou certifikáty a spolehlivost, vstřícný přístup k zákazníkům, což dokládá velké množství našich spokojených zákazníků.
Výhody pronájmu multifunkčních zařízení, tiskáren a kopírek od Romapolu:
-----------
Tematická specifikace obsahu stránky: kancelářská kopírka, kancelářské zařízení, opravy kancelářské techniky, servis kancelářské techniky, pronájem kancelářské techniky.
Palackého nám. 30, 66501 Rosice