Poptávkový formulář

Produkt

Pronájem a servis kancelářské techniky, kopírek a multifunkčních zařízení v Brně

Protože si zakládáme na poskytování ucelených řešení v oblasti kancelářské techniky, nemůže mezi našimi službami chybět odborný, certifikovaný a rychlý servis kancelářské techniky, kopírovacích strojů a multifunkčních tiskáren. Protože společnost ROMAPOL působí v tomto oboru už od roku 1991, troufáme si říct, že kancelářské technice rozumíme.  

Společnost ROMAPOL klade důraz na kvalitní služby pro zákazníky od samého počátku založení firmy. Již několik roků poskytujeme tradiční služby, jako jsou pronájem, prodej a servis produktů, ale i netradiční služby v oblasti servisních smluv, splátek, poradenství v oblasti snižování nákladů nebo zpracování studie pro zákazníka na míru. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, přesnost, spolehlivost.

Pronájem a servis multifunkčních zařízení a tiskáren v Brně

  1. V posledních letech se velmi oblíbenou službou stává smlouva o nájmu, servisu a údržbě. Tato smlouva je jedinečná v tom, že si zákazník může na dobu určitou pronajmout multifunkční zařízení a nemusí platit žádné pořizovací náklady. Zákazník platí fixní paušální cenu za zařízení a cenu za pořízené kopie nebo výtisk. V ceně je zahrnuta kompletní služba, jako je dodávka spotřebního materiálu (tonery, obrazové jednotky, případně i papír), náhradní díly, pravidelný servis a práce technika. Po celou dobu smlouvy ručí společnost ROMAPOL nejenom za zařízení, ale především za jeho provoz. Zákazníka tedy nemohou překvapit neplánované a nečekané servisní náklady.
    Opravy kopírek, tiskáren nebo multifunkčních zařízení zajistíme bezodkladně v rámci této služby.
    Celý proces se smlouvou o nájmu, servisu a údržbě je velmi jednoduchý. Zákazník nám sdělí požadavky na kancelářské zařízení, své možnosti a potřeby a my mu na míru zpracujeme nabídku.

  2. Pokud se rozhodnete pro smlouvu o servisu a údržbě, je tato smlouva obdobná jako smlouva o nájmu, servisu a údržbě s tím rozdílem, že zákazník si vybrané zařízení pořídí nějakou formou (leasing, splátky, hotově, převodním příkazem) na vlastní náklady. Zákazník touto smlouvou získá ještě levnější náklady na provoz kanceláře a navíc po celou dobu trvání smlouvy je zařízení v záruce. Tím pádem se o servis tiskáren, kopírek a jiné kancelářské techniky v rámci této smlouvy nemusíte vůbec starat.
    Společnost ROMAPOL je připravena řešit jakékoliv potřeby a požadavky našich stávajících i budoucích zákazníků v oblastech kancelářské techniky a zařízení s tím souvisejících. 

Výhody pronájmu multifunkčních zařízení, tiskáren a kancelářských kopírek

  • nízké pořizovací náklady,
  • dodávka spotřebního materiálu v paušální ceně,
  • náhradní díly v paušální ceně,
  • pravidelný servis v paušální ceně,
  • žádné neplánované a nečekáné servisní náklady.

Opravy kopírek a tiskáren

Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky (opravy tiskáren, opravy kopírek). Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví  za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.

Objednat servis

 

 

Co vám může ROMAPOL nabídnout?

 

Často kladené otázky

Jaká je historie a zkušenosti firmy Romapol?

Společnost ROMAPOL byla založena v roce 1991 a od roku 2003 působí na trhu jako právnická osoba, která zajišťuje pronájem, prodej a servis kancelářské technikya multifunkčních zařízení v Brně a širším okolí pro firmy, živnostníky a instituce.

Cílem společnosti ROMAPOL je férové a vyvážené partnerství. ROMAPOL je vždy připraven splnit jakékoliv požadavky a potřeby v oblasti kancelářské techniky. Za dosavadní historii našeho působení v dané oblasti jsme řešili řadu rozmanitých požadavků našich klientů a vždy jsme vyšli těmto požadavkům maximálně vstříc. I díky tomu máme opravdu rozsáhlé zkušenosti s individuálním servisem v oblasti pronájmu multifunkčních zařízení a kancelářské techniky.

Máte kontaktní místo pro osobní setkání?

Pro naše zákazníky máme zařízen showroom přímo v sídle společnosti ROMAPOL.

Firemní provozovna se nachází pouhých 20 minut od Brna, a to v Rosicích. Před provozovnou lze pohodlně zaparkovat, poskytuje bezbariérový přístup. Máme otevřeno každý všední den od 8:00 do 16:30 mimo pauzy na oběd. Rádi vám poradíme s výběrem multifunkčních zařízení či jiné kancelářské techniky. Doporučíme zařízení na prodej i pronájem.

V jakých lokalitách Romapol působí?

Naše firma, jakožto prodejce, servis a pronajímatel kancelářské a multifunkční techniky působí primárně v lokalitách Brno-město, Brno-venkov. Samozřejmě lze s námi dohodnou i poskytnutí služeb mimo výše uvedené lokality. Jsme ochotni pomoci i vzdálenějším zákazníkům, kteří nás osloví.

Jak probíhá stanovení ceny?

Sdělení ceny lze v jednodušších případech řešit telefonicky (prodej kancelářské techniky), nicméně z praxe máme ověřeno, že nejprve je třeba zjistit detaily zakázky, případně obhlédnout místo instalace včetně všech možných instalačních problémů (platí pro pronájem kancelářské techniky), a pak teprve zpracujeme cenovou nabídku, která je reálná a odpovídá skutečnosti. Nacenění pak většinou sdělujeme mailem nebo na základě osobního setkání. Ideální je osobní jednání, při kterém můžeme podle situace řešit veškeré požadavky a rovnou na ně reagovat.

Jak je možné řešit úhradu služeb?

Lze platit hotově nebo na fakturu. Varianta platby za prodej, servis nebo pronájem kancelářské techniky závisí na naší dohodě. V případě dlouhodobého pronájmu kancelářské techniky se platby logicky řeší formou pravidelné fakturace.

Jaký je rozsah poskytovaných služeb?

Primárně se specializujeme na prodej a servis kancelářské techniky, hlavně KONICA MINOLTA i jiných běžně používaných značek. Lze říci, že poskytujeme podporu pro kancelářské služby. Našim partnerům a zákazníkům poskytujeme pronájem veškeré potřebné kancelářské a multifunkční techniky včetně servisních služeb tak, aby se zákazníci o nic nemuseli starat a vše fungovalo bez sebemenších výpadků v provozu (včetně instalace zařízení při uvedení do provozu). Mimo výše uvedené smluvní servisní služby zařizujeme i jednorázové opravy kancelářské techniky pro nesmluvní klienty. Jedná se o závady, které se neočekávaně vyskytnou na zařízeních a zákazníci nás osloví  za účelem jejich odstranění. V případě oprav kopírek a tiskáren je účtována hodinová sazba dle pracnosti prováděné opravy.

Zajišťujete dopravu zařízení k zákazníkovi?

Doprava zboží je na zvážení zákazníka. Pokud využije kompletní servis, pak dopravu kancelářské techniky zajišťujeme buď vlastní přepravou, nebo u objemnějších realizací využíváme přepravní nasmlouvané společnosti.

Proč si objednat služby právě u Romapol?

Mezi společné parametry všech našich služeb patří kvalita, rychlost, bezstarostnost. Garantujeme odbornost podloženou certifikáty a spolehlivost, vstřícný přístup k zákazníkům, což dokládá velké množství našich spokojených zákazníků.

Výhody pronájmu multifunkčních zařízení, tiskáren a kopírek od Romapolu:

  • nízké pořizovací náklady,
  • dodávka spotřebního materiálu v paušální ceně,
  • náhradní díly v paušální ceně,
  • pravidelní servis v paušální ceně,
  • žádné neplánované a nečekané servisní náklady.

 

-----------

Tematická specifikace obsahu stránky: kancelářská kopírka, kancelářské zařízení, opravy kancelářské techniky, servis kancelářské techniky, pronájem kancelářské techniky.